MirroЯ .

\\
3
Sunday 16 June 2013 05:57 | 0 comments

 
rindu kita yang dulu . kita yang selalu share ape-ape same-same. kita yang langsung takde rahsia . aku selalu berharap kita jadi macam dulu , jadi "kakak adik" macam dulu . sumpah aku rindu semua tu , aku rindu setiap saat aku dengan kau dulu . kau yang selalu ade untk aku , kau yg amek berat pasal aku  . silap aku jugak dulu , aku taktau bila kita mula jadi macam ni , aku mintak maaf sebab dah abai kau dulu . aku selalu berharap dapat putarkan balik masa dan ubah semuanya , aku tanak hilang kau buat kali kedua dekk , sakit sangat rasa . semuanya aku kena buat dari jauh , amek tau pasal kau semua dari jauh dan tanpe kau tau . bila kau kate aku lupa kau , sungguh time tu aku nak bagitau kau macam mana aku rindu kau dulu , macam mana bila aku berhadapan dengan kau , hanya Allah je yang tau. takde guna untuk aku terangkan macam mana yang aku rasa cukuplah hanya Allah je yang tau :')


OLD | NEW
Welcome to my blog, beautiful strangers. Hairul Azreen Big Fans .. 
HairulAzreen .. HairulAzreen .. HairulAzreen .. HairulAzreen ♥♥♥